piątek, 8 czerwca 2012

Biżuteria "Dama Kier"

Dzięki uprzejmości firmy K&M dostałam do przetestowania śliczny zestaw  biżuterii, a mianowicie: kolczyki, naszyjnik oraz bransoletkę.


Moje pierwsze skojarzenie jakie miałam po rozpakowaniu przesyłki, było takie: że wszystkie te ozdobne elementy są wplecione w rzemyk o czerwonej barwie. Dopiero przy bliższych oględzinach, okazało się, że to sznurek barwiony i powleczony woskiem błyszczącym z deseniem węża - tak jak poinformowała mnie Pani, która te dzieła zrobiła własnoręcznie, zawieszki serca i kuleczki są posrebrzane i oryginalnie umieszczone. 

Po pierwszym zaprezentowaniu się w zestawie  tej biżuteri  wśród swoich znajomych dostrzegłam zainteresowanie  tym kompletem

Może napiszę parę słów, o samej firmie K&M. 
Jest to firma, składająca się z dwóch Pań, które własnoręcznie wytwarzają biżuterię, popularnie zwaną biżuterią sutasz, ich prace można nabyć na allegro (Panie te są tam pod nickiem Ezo_Dar) ,dodatkowo możecie zapoznać się z innymi pracami na blogach K&M .


W tym miejscu również, chciałabym  serdecznie podziękować mojej modelce Dominice, która użyczyła swoich części ciała, do zaprezentowania tego cudnego zestawu



2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)