piątek, 29 czerwca 2012

Blogujące mamy zgłaszajcie się

Witajcie, wczoraj bardzo późnym wieczorem natrafiłam na bloga filcowe wybryki. Autorka poszukuje blogujących mam, które posiadają córeczki w wieku 5-12 lat, w celu wypróbowania produktów Lilla Lou.
Zabawa polega na  wcieleniu się w małą kreatorkę mody. W książeczce są postacie, którym trzeba dorobić ubranka. Można dorysować, ale twórcy stawiają na kreatywność i zastosowanie różnych technik. Warunkiem otrzymania darmowej książeczki jest zrobienie zdjęć ze wspólnej zabawy i wstawienie ich na bloga. Ale to nie wszystko. Osoby które w tworzeniu przebrań zastosują różne techniki (nie tylko malowanie) i zdjęcie efektu końcowego wrzucą na facebooka http://www.facebook.com/Lillalou.kreatywnie lub do galerii na stronie internetowej http://www.lillalou.pl/ wezmą udział w losowaniu dodatkowych niespodzianek dla mam i córek (kosmetyki, biżuteria i dodatkowe pakieciki do zabawy Lilla Lou). A jeszcze dodatkowo mamy które zrobią tutorial (opisy krok po kroku + zdjęcia tworzonych przebrań) dostaną koszulki i dodatkowe gadżety. Tutorial ma wyglądać mniej więcej tak:http://www.lillalou.pl/sama-tworze/art,55,dolls-lilla-lou-w-pastelach.html i zostanie opublikowany na stronie.
A to przykład tutorialu 

My się już zgłosiliśmy i czekamy na książeczkę , nie ważne żę oferta kierowana jest tylko do mam i córeczek, my na pewno do zabawy zaprosimy moje drugie dziecko- chłopczyka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)