piątek, 23 listopada 2012

Moje wyróżnienie

Mój blog dotyczący testowania został wyróżniony przez Testowo Próbkowy Świat

za to wyróżnienie dziękuję bardzo :)


"Wyróżnienie Libster blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog wyróżniła. Następnie wyróżnia 11 osób ( informuje je o tym wyróżnieniu ) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga z którego otrzymało się wyróżnienie".

Oto pytania które otrzymałam, wraz z odpowiedziami:

1. Szpilki czy balerinki?
balerinki
2. Życie to dla mnie....
podróż
3. Jakie cechy powinien mieć dobry przyjaciel
szczery, otwarty, lojalny, bezinteresowny, cierpliwy 
4. Jakiej cechy nie znosisz u ludzi?
fałszu
5. Największe marzenie?
chwila spokoju ;)
6. Twój ideał mężczyzny?
mój mąż 
7. Uwielbiam.....
czytać książki i gotować
8. Nigdy nie zapomnę o .....
sobie
9. W mojej torebce nigdy nie zabraknie.....
obecnie plastrów ;)
10. Spodnie czy spódnica?
jedno i drugie
11. Mój życiowy cel to.....
dzieci


Blogi które wyróżniam:
11. http://oceniane.blogspot.com

Moje pytania:
1. Twoja ulubiona cyfra?
2. Twój ulubiony kolor?
3. Książka do której lubisz powracać...
4. Jeśli miałabyś wgląd w przyszłość co  byś chciała wiedzieć?
5. Na pieszo czy samochodem?
6. Kawa czy herbata?
7. Co byś zabrała na bezludną wyspę?
8. Z kim chciałabyś znaleźć się na bezludnej wyspie?
9. Jaką nutę zapachową perfum preferujesz?
10. Kosmetyki naturalne czy chemiczne?
11. Ulubiony kwiat?

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)