poniedziałek, 28 maja 2012

Międzybrodzki Makaron

Poproszono mnie o przetestowanie produktów z firmy Makaron Międzybrodzki jest to firma, która znajduje się na naszym rynku spożywczym od 1991 roku. Asortyment spółki makaronowej jest wieloraki, począwszy do tradycyjnej krajanki, skończywszy na nowościach: rurki penne, gniazda wstążki, gniazda nitki. Zaletą Makaronów Międzybrodzkich, jest to, że wytwarzane są one z pszenicy i mąki durum, a także świeżych jaj.



A oto, makarony jakie zostały mi dostarczone w celu testowania,nadmienię tylko, że kolaż jest mojego autorstwa, ale zdjęcia makaronów są zapożyczone z sieci.


Opinię na temat testowanych przeze mnie makaronów wraz z przepisem zobaczycie na moim blogu kulinarnym, a tutaj w skrócie powiem, że gotuje się go szybko i co ważne zachowują swój  pierwotny kształt. 
Opakowanie jest słoneczne, i przyciąga na pewno uwagę osób kupujących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)