poniedziałek, 28 maja 2012

Produkty z Dr. Oetker

Jakiś czas temu po krótkiej wymianie e-maili'i z Panią Przedstawiciel firmy Dr. Oetker dowiedziałam się, że znajdę się w gronie osób, które dostaną paczkę do testowania produktów z tejże firmy. Dosłownie po dwóch dniach, przyjechał Pan kurier z paczką, a raczej z paką produktów. Moja druga Połowa, aż gwizdnęła, rozpakowując paczuszkę wraz ze mną i naszym synkiem, a na naszych twarzach malował się uśmiech zadowolenia. Już oczyma wyobraźni każdy z nas widział, co stworzymy z tych licznych produktów. 
Z racji tej, że w ekscytacji zapomniałam ułożyć do zdjęcia wszystkie artykuły, wymienię to, co znajdowało się jeszcze w paczuszce:
- fartuch kuchenny w kolorze czerwieni, który stał się ulubionym fartuchem moich dzieciaczków,
- sosy deserowe o smaku: czekoladowym, malinowym i ajerkoniaku,
- sernik jogurtowy, 
- Moja Babka Płatki czekolady,
- kiśle.

Jak więc sami widzicie, to nie była zwykła paczuszka, tylko MEGA PAKA.

A Pani Przedstawiciel z firmy Dr. Oetker dziękuję jeszcze raz, za miły kontakt

Serdecznie zapraszam na mojego  bloga kuchennego gdzie poznacie opinię na temat testowanych produktów z firmy Dr. Oetker, a także zobaczycie, jak prezentują się wykorzystane produkty :)


A tutaj powiem w skrócie, produkty firmy Dr. Oetker są moim zdaniem rewelacyjne, ponieważ ich przygotowanie jest tak łatwe, że nawet dziecko pod nadzorem dorosłych może samo  przygotowywać np. babeczki, czy babki,  a później, to wszystko co zrobią udekorować- bynajmniej moje dzieci mają frajdę jak mi pomagają w kuchni, i są dumne z tego, co same z niewielką pomocą mamy zrobiły. 
Opakowanie, jest tak kolorowe, że przyciąga uwagę, i na pewno obok produktów marki Dr. Oetker nie przejdzie się obojętnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)