czwartek, 28 czerwca 2012

Ambi Pur Freshelle

Kilka dni temu do mych drzwi zapukał kurier i wręczył mi paczkę. Była to przesyłka oczekiwana, ponieważ zostałam ambasadorką marki Ambi Pur Freshelle, a zawdzięczam to portalowi Streetcom- w tym miejscu pragnę podziękować organizatorom.
Paczuszka zawierała sześć pełnowartościowych odświeżaczy powietrza.


Do przetestowania i podzielenia się odświeżaczami ze swoimi znajomymi, dostałam takie zapachy jak: kwiatowy, leśny, morki i konwaliowy. Jak pisałam wcześniej są to pełnowartościowe produkty
Pierwsze rozmowy,  jak i jedna sztuka odświeżacza, już mam za sobą- opinie pozytywne jak najbardziej... :)
Chciałabym Was zaprosić również do dyskusji tutaj o odświeżaczu powietrza m-ki Ambi Pur Freshelle, czy Wam się podobają dostępne na rynku zapachy, czy jesteście zadowoleni z ich efektów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)