piątek, 22 czerwca 2012

Darmowe próbki

Jakąś chwilę czasu temu, mierzoną w tygodniach, postanowiłam usiąść przed swoim małym pudełeczkiem i zabawić się w łowcę :)
Moim celem było znalezienie możliwości uzyskania darmowych próbek, zarówno kosmetyków, jak i innych rzeczy.
Przyznam się Wam szczerze, że wątpiłam, czy oby po wypełnieniu krótkich rubryk cokolwiek przyjdzie do mnie. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy kilka dni temu otworzyłam swoją skrzynkę pocztową, a w niej znalazłam zwyczajnie wyglądającą kartkę pocztówkę. Pomyślałam sobie, że teraz będą mi zaśmiecać skrzynkę, jakimiś reklamami. Jakże się pomyliłam- na odwrocie była przyklejona mała jednorazowa saszetka  perfum damskich- Puma Yellow. Dodatkowo  zdziwienie wywołał fakt, że kartka doszła do mnie z Budapesztu, że nie zginęła po drodze :) Poczto Polska- dziękuję!


Próbkę  w/w perfum można otrzymać wypełniając kilka rubryk na tej stronie http://www.puma-fragrances.com/pl-pl/freesample/request-a-sample.html


Kilka dni później otrzymałam kopertę z tą zawartością:


Opakowanie darmowe Carefree ,zawierało przewiewne wkładki Regular i Tanga. Zamawiać możecie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po swojej wizycie ślad:)